torstai 21. tammikuuta 2016

ATC vaihtoa ja haaste

Meillä oli ENKULIN kanssa yhden kortin vaihto. Häneltä sain tämän upean Jääkuningatar kortin, ajattelin että sopii niin tähän hetkeen;) Katsokaa hänen jäistä ilmettään, tämä on niin mahtava kortti, Enkulilla on kyllä silmää ja taitoa!


























Mukaan hän oli laittanut myös extroja ja nuo käääääk niin ihanat stanssatut rataskuviot. Minä heti kinusin, että mistä hän on sen stanssin ostanut ja heti sitten laitoin tilauksen menemään ja nyt odottelen malttaamattomana tilaukseni saapumista;)
Kiitos Enkuli vielä ihanan persoonallisesta kortista ja kaikesta muustakin ♥♥♥




















Sitten sain vaihtokortin ALICE-K:lta. Koukussa kortteihin yhteisössä oli OKTK haaste jossa olin mukana, tein siihen esimerkkikortin ja siitä laitoinkin jo ennen Joulua blogiin kuvia.

Tällaisen ihanuuden Alice oli tehnyt, maaginen ihan minun tyylinen kortti. Ai että tykkään tuosta valkoisesta kynästä;)
Hän on "koneihminen"
























Kiitoa Alice-k tästä ihanuudesta♥♥♥


Ja jotta tämä postaus ei jää liian "lyhyeksi" ymppään tähän vielä kaksi uutta Atc-korttia jotka sain valmiiksi.
Löysin yhden kaupan ale korista tuota mustaa lankaa joka on siis jo valmiiksi kudottu verkoksi, tiedän langan on aika erikoista, kun sen levittää huomaa tuon verkon muuten ei. Vainaa anoppini teki minulle aikoinaan huivin tuosta langasta.

"Perhosten mannekiini"
























Ja tähän kanssa halusin sitä käyttää.
"Painajainen" (tuli heti mieleen painajainen kun näin tuon kuvan, minulla useasti tuollaisia ökkömönkijöitä tulee uniin)
























Kummatkin ovat vapaita.

Näiden myötä toivotan kaikille oikein hyvää viikonlopun alkua, pakkasen pitäisi hellittää viikonlopuksi.

4 kommenttia:

  1. tulen blogiisi aina silmät sirrillään, sillä silmäni aina revähtävät ammosen auki ihastuksesta ja pelkään, että se aiheuttaa minulle silmäpussien roikkumista. :D :D Vitsi vitsi.. Mutta se on tosi, että taas täällä on upeuksia! Niin ja että silmäpussini oikeastikin roikkuvat pitkin poskia. :D
    Kiitos ihanista kommenteistasi blogissani. Kannustavat ja antavat myös eteenpäin viestiä, että olen oikealla asialla. Kiitos ihana Silkku!

    VastaaPoista
  2. Upeita kortteja olet saanut ja tehnyt.
    Hyvää, toivottavasti aurinkoista viikonloppua sinulle xx

    VastaaPoista
  3. Kiva kun tykkäsit ja saat stanssin nopeasti. Minulla toimitus kesti kaksi päivää. Onnessasi pääset kohta stanssailemaan.

    Kiitos omasta postistasi. Esittelen sen heti kun kärsin kunnolla istua.

    VastaaPoista
  4. Sinulle on haaste blogissani. :) Enkä suutu, jollet lähde mukaan, mutta jos lähdet, niin kerrothan minulle sitten, kun olet vastannut kysymyksiin blogissasi. Tulen katsomaan. :)

    VastaaPoista

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.