lauantai 3. lokakuuta 2009

Ristipistoja

Kaivelin tuossa kaappejani ja yllättävä löytö löytyi, en edes muistanut, että olen joskus hurahtanut ristipistoihin :)
mutta minulta nyt voi odottaa mitä vaan, aina uusia ja uusia juttuja täytyy kokeilla :)

no nämä ovat keskeneräisiä kaikki, olen tuota kissataulua aloittanut joskus ja nyt kun sen löysin uudelleen niin olen päättänyt jatkaa, sitä en sit tie koska valmistuu, kun olen ostanut noin suuritöisiä juttuja.

Nämä ovat kaikki laskettavia malleja, haastetta pitää olla, aikaahan nämä jälleen vievät mutta vaihtelu virkistää ;) heh...

Laitan nyt itselle tänne muistukuksena nämä kuvat jos vaikka joskus valmista tulisi :) juu ja oman kategorian kans...

Tämä on kokoa 36 x 46cm, ja kuten näkyy pienen osan olen vasta saanut tehtyä :)
Langat ja aida tulivat mukana, mutta itse ne langat sitten laitoin oikeisiin numeroihin ja pähkäilin mikä tulee mihinkin, onneksi ohje on englantia :)


Tässä ei ole lankoja mukana eikä aida kangasta, ne pitää sit joskus vie tietenkin hankkia :)
tämäkin on jotain espanjaa tai jotain hmm...


Tämä on kokoa 46 x 57cm ja tätä en ole siis vielä aloittanut, onneksi on langat jo valmiiksi laitettu, että ei tarvi niitä sit vie pähkäillä, (ohjeet kun ovat kiinaksi heh)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.