torstai 30. heinäkuuta 2009

Äipän lahja

Niin sain valmiiksi Äidin synttärilahjan,
idea oli se, että äiti oli tehnyt minulle kun olin pieni tyttö molla maijan joka on minulla vieläkin sängynpäällä ja tosi rakas (äiti on tosi hyvä kutoon ja ompeleen, teki vaatteetkin melkein kaikki kun olin pieni)

no halusin tehdä hänelle myös molla maijan mutta kutomalla :) (kaikki on kudottu tai virkattu niin nukke kuin kissakin ja vaatteet myös)
No mittasuhteet ovat päin sitä.... mutta se sallitakoon, ovathan nuo satuolentoja ja hmm kissan tassut hieman isot höh......

hänen nimensä on Elli ja hänen kissansa Nana.
Nämä tulevat äidin ja hänen miehensä asuntovaunuun asumaan.
tuo kirjoitus mikä nyt ei siis näy on heidän esittelynsä ja se menee näin:

"Hei olen Elli, vaununne hengetär kissani Nanan kanssa.
Synnyimme langasta, vanusta, puikkojen kilinästä
ja luomisen ilosta.
Tuomme tullessamme onnea, iloa ja hyvää mieltä"




(Voin sanoo, että tuo oli työn ja tuskan takana niin kova homma siinä oli, meni monta iltaa, mutta kannatti, ensimmäinen mollamaija jonka olen koskaan tehnyt ja ilman kaavoja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

...Kiva kun pyörähdit blogissani, kommentti ilahduttaa aina, kiitos :)
Otan jälleen käyttöön kommenttien valvonnan, koska kuvat ovat alkaneet häviämään sivuilta.